Το δίκτυο του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας εδώ άλλαξε πρόσφατα και το επιβατικό κοινό μπορεί πλέον να εξυπηρετηθεί σε καλύτερες συνθήκες, όχι όμως προς το παρόν σε καλύτερες συχνότητες.

Η λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στον Κεντρικό Σταθμό της Αθήνας τον κατέστησε επιτέλους ως τον βασικό σταθμό προς τις περιοχές που εξυπηρετεί. Το πρώτο μεγάλο νέο που προκύπτει από το νέο πλέγμα δρομολογίων είναι η απευθείας σύνδεση του Αεροδρομίου με τον Κεντρικό Σταθμό. Αυτό σημαίνει ότι ένας επιβάτης μπορεί να πάρει το τρένο, να φτάσει στην Αθήνα και από εκεί απευθείας να φτάσει στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος και αντίστροφα.

Από την Κυριακή 30 Ιουλίου οι 4 γραμμές που έχει δρομολογήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι ακόλουθες:

1.ΑΘΗΝΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
2.ΑΘΗΝΑ-ΚΙΑΤΟ
3.ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ
4.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΣΚΑ


Τα δρομολόγια αυτά γίνονται με τα ηλεκτροκίνητα τρένα Desiro (Siemens) που επιτέλους θα μπορέσουν να αξιοποιηθούν. Συνολικά η ΕΕΣΤΥ διαθέτει 20 τέτοια τρένα εκ των οποίων σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή του ypodomes.com αυτή την στιγμή νοικιάζονται τα 15 καθώς τα υπόλοιπα πέντε για διάφορους λόγους (φθορές, ζημιές κ.α) δεν είναι αξιοποιήσιμα. Ας δούμε όμως και τη σύνθεση των δρομολογίων.

1.ΑΘΗΝΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

Επιτέλους στις ράγες ειναι το δρομολόγιο που συνδέει τον Κεντρικό Σταθμό (Στ.Λαρίσης) της Αθήνας απευθείας με το Αεροδρόμιο της, ανοίγοντας νέες μεγάλές προοπτικές. Το δρομολόγιο διαρκεί περίπου 40 λεπτά, ενώ ενδιάμεσοι σταθμοί είναι οι: ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ, ΚΑΤΩ ΑΧΑΡΝΕΣ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. Το δρομολόγιο του τρένου είναι πλέον ευθέως ανταγωνιστικό με εκείνο του Μετρό και μάλιστα έχοντας πολύ λιγότερες στάσεις ενώ η σύνδεση του Αεροδρομίου εξυπηρετεί αρξετές νέες περιοχές της πόλης που μέχρι σήμερα δεν είχαν εύκολη πρόσβαση προς αυτό. Η συχνότητα των δρομολογίων είναι προς το παρόν ανά μία ώρα.

2.ΑΘΗΝΑ-ΚΙΑΤΟ


Το νέο δρομολόγιο ξεκινά από την Αθήνα και φτάνει μέχρι την Κόρινθο και το Κιάτο. Μέχρι πρόσφατα οι επιβάτες με προορισμό το Κιάτο έπρεπε να ξεκινήσουν από την Αθήνα και στο Στ.Άνω Λιόσια να κάνουν μετεπιβίβαση. Αυτό συντομέυει και τη διαδρομή σε περίπου 75 λεπτά. Η συχνότητα των τρένων παραμένει η ίδια, δηλαδή ανά μία ώρα.

3.ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΘΗΝΑ-ΚΙΑΤΟ

Εδώ τα πράγματα είναι προς το παρόν λίγο πιο περίπλοκα. Το δρομολόγιο ξεκινά από τον Πειραιά με τα γνωστά Rail Bus (τα πράσινα) και σταματά στον Κεντρικό Σταθμό. Εκεί γίνεται μετεπιβίβαση σε ηλεκτροκίνητο τρένο (τα μωβ) και συνεχίζει το δρομολόγιο που διεξάγεται σε περίπου 65 λεπτά. Η συχνότητα είναι ανά 2 ώρες.

4.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΣΚΑ


Είναι μία δεύτερη γραμμή ξεκινά από το Αεροδρόμιο και φτάνει μέχρι το ΣΚΑ. Πρόκειται για συμπληρωματικό δρομολόγιο που καλύπτει τους σταθμούς που είναι πάνω στην Αττική Οδό. Εδώ έχει παρουσιάστει και το πρόβλημα με την κατάργηση του δρομολογίου από το Κιάτο μέχρι το Αεροδρόμιο που άφησε χωρίς σύνδεση τους επιβάτες του σχετικού δρομολογίου. Αυτό θα λυθεί σύμφωνα με πηγές του ΟΣΕ στo ypodomes.com τον προσεχή Οκτώβριο όταν το δρομολόγιο θα επεκταθεί από το ΣΚΑ μέχρι τα Άνω Λιόσια και πιθανόν μέχρι τη Μαγούλα. Η διαδρομή διαρκεί περίπου 35 λεπτά και η συχνότητα είναι ανά 1 ώρα.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ


Αυτή την εποχή συνεχίζονται τα έργα για την εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα που θα ολοκληρωθούν μέσα στο Φθινόπωρο. Με την λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στο Σταθμό Πειραιάς, θα έχουμε νέες τροποποιήσεις και όλες οι Προαστιακές Γραμμές (ηλεκτροκινούμενες πλέον) θα ξεκινούν από εκεί. Τότε για πρώτη φορά θα αξιοποιηθεί πραγματικά ο σταθμός του Πειραιά και οι επιβάτες από όλες τις γραμμές θα έχουν απευθείας πρόσβαση στο μεγάλο λιμάνι χωρίς να χρειάζεται κάποια μετεπιβίβαση στο Μετρό ή σε λεωφορειακές γραμμές ενώ θα συνδεθεί επίσης για πρώτη φορά το Λιμάνι του Πειραιά με το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος.




ypodomes.com
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: