«Μαύρο φθινόπωρο» για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και κυρίως για την εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) , φέρνοντας στην επιφάνεια όλα τα συσσωρευμένα προβλήματα, τα οποία λιμνάζουν εδώ και καιρό και απειλούν τις καθημερινές μετακινήσεις του επιβατικού κοινού.
Σύμφωνα με τα ''Νέα'', ελλείψεις σε προσωπικό και ανταλλακτικά απειλούν να τινάξουν στον αέρα το νέο χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων της ΟΣΥ, το οποίο άρχισε να εφαρμόζεται από τις 11/09/2017 Δευτέρα, μετ' εμποδίων και με τους εργαζόμενους να οδηγούνται ήδη σε μετωπική σύγκρουση με το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών.
Μάλιστα, την Τετάρτη 13/09, οι εργαζόμενοι στην κίνηση των αστικών λεωφορείων έκαναν προειδοποιητικές στάσεις εργασίας από τις 5 έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιάς τους. ενώ οι τεχνικοί της ΟΣΥ έκαναν στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα.
Πάντως, τα προβλήματα στις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού αρχίζουν από σήμερα την Τρίτη 12/09 λόγω της στάσης εργασίας που έκαναν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΗΣΑΠ) από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιάς τους, διαμαρτυρόμενοι για τις πρωτοφανείς ελλείψεις σε προσωπικό.
Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ επανέλαβαν τη στάση εργασίας τους την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, από τις 12 το μεσημέρι έως τις 3 το απόγευμα.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, εδώ και περίπου ενάμισι χρόνο, οι αστικές συγκοινωνίες διαλύονται. Οι πρωτοφανείς ελλείψεις σε ανταλλακτικά και προσωπικό έχουν αποδεκατίσει τον στόλο λεωφορείων και τρόλεϊ, με αποτέλεσμα να μειώνονται συνεχώς τα δρομολόγια και να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες που αναγκάζονται να περιμένουν για άρκετη ώρα στις στάσεις, ειδικά στις πιο απομακρυσμένες γραμμές.
Ειδικότερα, στις Οδικές συγκοινωνίες (αστικά λωφορεία, τρολεϊ), σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ) ΟΑΣΑ- ΟΣΥ Αποστόλη Ραυτόπουλο, η κατάσταση είναι δραματική. «Ούδεποτε είχαμε βρεθεί σε τέτοιο σημείο» τονίζει χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τα ''Νέα'', ελλείψεις σε προσωπικό και ανταλλακτικά απειλούν να τινάξουν στον αέρα το νέο χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων της ΟΣΥ, το οποίο άρχισε να εφαρμόζεται από τις 11/09/2017 Δευτέρα, μετ' εμποδίων και με τους εργαζόμενους να οδηγούνται ήδη σε μετωπική σύγκρουση με το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών.
Μάλιστα, την Τετάρτη 13/09, οι εργαζόμενοι στην κίνηση των αστικών λεωφορείων έκαναν προειδοποιητικές στάσεις εργασίας από τις 5 έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιάς τους. ενώ οι τεχνικοί της ΟΣΥ έκαναν στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα.
Πάντως, τα προβλήματα στις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού αρχίζουν από σήμερα την Τρίτη 12/09 λόγω της στάσης εργασίας που έκαναν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΗΣΑΠ) από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιάς τους, διαμαρτυρόμενοι για τις πρωτοφανείς ελλείψεις σε προσωπικό.
Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ επανέλαβαν τη στάση εργασίας τους την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, από τις 12 το μεσημέρι έως τις 3 το απόγευμα.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, εδώ και περίπου ενάμισι χρόνο, οι αστικές συγκοινωνίες διαλύονται. Οι πρωτοφανείς ελλείψεις σε ανταλλακτικά και προσωπικό έχουν αποδεκατίσει τον στόλο λεωφορείων και τρόλεϊ, με αποτέλεσμα να μειώνονται συνεχώς τα δρομολόγια και να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες που αναγκάζονται να περιμένουν για άρκετη ώρα στις στάσεις, ειδικά στις πιο απομακρυσμένες γραμμές.
Ειδικότερα, στις Οδικές συγκοινωνίες (αστικά λωφορεία, τρολεϊ), σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ) ΟΑΣΑ- ΟΣΥ Αποστόλη Ραυτόπουλο, η κατάσταση είναι δραματική. «Ούδεποτε είχαμε βρεθεί σε τέτοιο σημείο» τονίζει χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται, ότι την πρώτη μέρα εφαρμογής του νέου προγραμματός δρομολογίων της ΟΣΥ, τα διαθέσιμα λεωφορεία για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου ήταν μόλις 750, αντί των 1.000 που προέβλεπε το νέο «κουτσουρεμένο» πρόγραμμα. Το 2014 για την εκτέλεση του χειμερινού προγράμματος έβγαιναν καθημερινά στους δρόμους της πρωτεύουσας 1.340 λεωφορεία.
Συνολικά για χθες στα λεωφορεία ήταν προγραμματισμένες 2.310 βάρδιες, από τις οποίες μόνο τις πρωινές ώρες χάθηκαν περίπου 260 λόγω έλλειψης προσωπικού και οχημάτων!
Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στα τρόλεϊ. Μόνο στο αμαξοστάσιο των ΗΛΠΑΠ στην οδό Πέτρου Ράλλη βρίσκονται παροπλισμένα δεκάδες οχήματα, με άμεσο αποτέλεσμα τη συρρίκνωση των δρομολογίων. Ο βασικός στόλος ανέρχεται σε 360 τρόλεϊ, ενώ από αυτά βγαίνουν στους δρόμους μόνο τα 162.
Συνολικά για χθες στα λεωφορεία ήταν προγραμματισμένες 2.310 βάρδιες, από τις οποίες μόνο τις πρωινές ώρες χάθηκαν περίπου 260 λόγω έλλειψης προσωπικού και οχημάτων!
Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στα τρόλεϊ. Μόνο στο αμαξοστάσιο των ΗΛΠΑΠ στην οδό Πέτρου Ράλλη βρίσκονται παροπλισμένα δεκάδες οχήματα, με άμεσο αποτέλεσμα τη συρρίκνωση των δρομολογίων. Ο βασικός στόλος ανέρχεται σε 360 τρόλεϊ, ενώ από αυτά βγαίνουν στους δρόμους μόνο τα 162.
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: