Ως το τέλος του 2020 αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το μεγαλύτερο τμήμα της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, που θα περιλαμβάνει συνολικά εννέα από τους 13 σταθμούς (εκτός από τους σταθμούς Νέος σιδηροδρομικός σταθμός – ΝΣΣ, Δημοκρατίας, Βενιζέλου και Αγία Σοφία).

Σύμφωνα με την παρουσίαση της κατασκευάστριας κοινοπραξίας των δύο έργων, προϋπολογισμού άνω του 1,3 δισ. ευρώ, οι κατασκευαστικές εργασίες να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη σχεδόν στο σύνολο της βασικής γραμμής, μήκους, 9,6 χλμ. του μετρό Θεσσαλονίκης και στην επέκτασή του (4,77 χλμ.) προς την Καλαμαριά.

Πρόκειται για τους σταθμούς Σιντριβάνι/Έκθεση (Εγνατίας & Αγγελάκη), Πανεπιστήμιο (Εγνατίας & 3ης Σεπτεμβρίου), Παπάφη (Κων. Καραμανλή & Παπάφη), Ευκλείδη (Κωνσταντινουπόλεως & Κατσιμήδου), Φλέμιγκ (Δελφών & Φλέμινγκ), Αναλήψεως (Δελφών & Αναλήψεως), Πατρικίου (Σόλωνος & 25ης Μαρτίου), Βούλγαρη (Βούλγαρη & Καθ. Παπαδάκη) και Νέα Ελβετία.

Η τμηματική παράδοση οφείλεται στο γεγονός ότι οι μελέτες για τον σταθμό Βενιζέλου, όπου από τον Δεκέμβριο του 2012 δεν εκτελείται καμία εργασία, δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί. Κατ’ επέκταση, η μη ολοκλήρωση των μελετών για το σταθμό Βενιζέλου επιβραδύνει την πρόοδο υλοποίησης στους υπόλοιπους τρεις σταθμούς (ΝΣΣ, Δημοκρατίας, Αγ. Σοφία).

Στόχος του Δημοσίου και του κατασκευαστικού κονσόρτσιουμ, είναι οι υπολειπόμενοι τέσσερις σταθμοί της βασικής γραμμής να παραδοθούν, το αργότερο, τέλος 2021 – αρχές 2022, ενώ το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών προβλέπει την έναρξη δοκιμών (στους 9 από τους 13 σταθμούς) το 2019.


πηγη
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: