Η συμμετοχή των ομίλων Περιστέρη, Παρασκευαΐδη, Μπόμπολα και Μυτιληναίου στον διαγωνισμό, δείχνει το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει στον κατασκευαστικό κλάδο για το έργο. Αναμένεται να εκδηλωθεί ισχυρός ανταγωνισμός, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, με προφανή οφέλη για το συνολικό κόστος του έργου,
Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό, στη διαδικασία συμμετείχαν τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής των φακέλων:
- ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”
- J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.
- ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA
- FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η παραπάνω εξέλιξη σηματοδοτεί την εκκίνηση της υλοποίησης της Γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής, προϋπολογισμού δημοπράτησης για την πρώτη φάση 1,45 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε.
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4, το τμήμα Α «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει μήκος περί τα 13χλμ και 14 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή. Εξετάζεται, όμως, η προσθήκη ενός σταθμού μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.
Επίσης, για τις ανάγκες του τμήματος Α της Γραμμής 4 θα κατασκευασθούν:
- Σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους περίπου 10,0 χλμ με μηχανήματα ΤΒΜ.
- Συνδετήρια σήραγγα μονής τροχιάς μήκους περίπου 840 μ.
- Δέκα (10) φρέατα.
- Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη Γραμμή 4 και ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών που θα χωροθετηθούν σε διαθέσιμο χώρο στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.
- Δύο επίσταθμοι της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).
- Η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία τροχαίου υλικού μέχρι 18 αυτόματων συρμών, που θα απαιτηθούν για την λειτουργία του τμήματος «Α» της νέας γραμμής, ώστε να καλύπτουν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση κατά το έτος 2030.
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: