Το έργο TRM στην Πάρμα: μια νέα γραμμή τρόλεϊ για την ενίσχυση του τοπικού συστήματος δημόσιων συγκοινωνιών


Το τρόλεϊ στην Πάρμα εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί. Μετά την παράδοση, μεταξύ 2020 και 2023, των 18 νέων Solaris Trollino 12 εξοπλισμένων με τεχνολογία IMC ® και την επέκταση σε αυτόνομη λειτουργία της γραμμής 1 προς το βόρειο πάρκινγκ και την περιοχή Parma Mia, είναι η σειρά του TRM (Transporto Rapido di.

Το τρόλεϊ στην Πάρμα εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί . Μετά την παράδοση, μεταξύ 2020 και 2023, των 18 νέων Solaris Trollino 12 εξοπλισμένων με τεχνολογία IMC ® και την επέκταση σε αυτόνομη λειτουργία της γραμμής 1 στο βόρειο πάρκινγκ και την περιοχή Parma Mia, είναι η σειρά του έργου TRM (Trasporto Rapido di Massa), μιας πρωτοβουλίας που στοχεύει στην ενίσχυση του δικτύου δημόσιων συγκοινωνιών και η οποία καταδεικνύει πώς η πόλη της Πάρμας και η TEP (η τοπική εταιρεία μεταφορών) είναι προσεκτικές στις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες μετακίνησης των πολιτών-χρηστών τους.

TRM, πώς θα μοιάζει το νέο δίκτυο τρόλεϊ της Πάρμας

Το έργο, ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ, προβλέπει την κατασκευή μιας νέας γραμμής τρόλεϊ μήκους περίπου 8 χιλιομέτρων , της πέμπτης στο δίκτυο της Πάρμας, η οποία θα ενσωματωθεί με τις άλλες τέσσερις και σίγουρα θα προσφέρει μια πολύ ανταγωνιστική υπηρεσία, αντίστοιχη με τις καλύτερες ευρωπαϊκές πόλεις.

Η νέα γραμμή θα συνδέει τον σιδηροδρομικό σταθμό με την Πανεπιστημιούπολη , κατά μήκος του άξονα βορρά-νότου, περνώντας κατά μήκος της Viale Mariotti, διασχίζοντας τη Via Emilia και στη συνέχεια συνεχίζοντας κατά μήκος της Viale Toscanini, της Viale Rustici, του νότιου χώρου στάθμευσης και της Πανεπιστημιούπολης. Έτσι, θα είναι δυνατή η πρόσβαση στην Πανεπιστημιούπολη από τον σταθμό και το κέντρο σε λίγα λεπτά, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των πολλών φοιτητών που προέρχονται επίσης από την επαρχία και άλλες πόλεις . Ο νότιος χώρος στάθμευσης θα γίνει επίσης ένας κόμβος που θα επιτρέπει εύκολες ανταποκρίσεις με τις συνδέσεις των οικισμών στη νότια περιοχή της Πάρμας.



Η διαδρομή θα είναι κατά 70% στην αποκλειστική λωρίδα κυκλοφορίας, με κατάλληλα φανάρια, και έχει προγραμματιστεί συχνότητα 5 λεπτών, ώστε να εξασφαλίζεται εμπορική ταχύτητα τουλάχιστον 24 χλμ./ώρα. Στη γραμμή θα χρησιμοποιηθούν νέα τρόλεϊ 18 μέτρων υψηλής χωρητικότητας τελευταίας γενιάς, τα οποία θα επιτρέπουν χωρητικότητα έως και 1.700 επιβατών ανά ώρα . Σχεδιάζεται η επέκταση της γραμμής δύο καλωδίων στη νέα γραμμή, η κατασκευή νέων υποσταθμών και η προσαρμογή του αμαξοστασίου TEP για την υποδοχή των νέων τρόλεϊ.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών θα βελτιστοποιηθεί περαιτέρω . Σχεδιάζονται τροποποιήσεις στις γραμμές 2, 9, 12, 13, 15 και 21 για την ενσωμάτωση της νέας υπηρεσίας.

Σχεδιάζονται επίσης δομικές παρεμβάσεις με στόχο τη δημιουργία μιας λωρίδας τρόλεϊ που δεν παρεμβαίνει στην ιδιωτική κυκλοφορία, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική απόδοση του οδικού συστήματος και ταυτόχρονα χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στο υπάρχον οδικό σύστημα, όπως η απώλεια θέσεων στάθμευσης και οι περιορισμοί στην ιδιωτική πρόσβαση. Προκειμένου να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα, μελετήθηκαν 19 εναλλακτικά σενάρια για την αξιολόγηση των αλλαγών που πρέπει να γίνουν. Εκτιμάται ότι το βέλτιστο σενάριο θα οδηγήσει σε μείωση της ιδιωτικής κυκλοφορίας κατά 34% στη Viale Rustici, 12% στη Viale Du Tillot και 9,5% στη Via Solferino.

Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί ορισμένα έργα για τη βελτίωση του οδικού δικτύου, όπως η σήραγγα στη Via Liani, η οποία διασχίζει τον περιφερειακό δρόμο, και ένας νέος δρόμος που θα επιτρέψει την ταχύτερη διέλευση του κυκλικού κόμβου μεταξύ του νότιου χώρου στάθμευσης και της Πανεπιστημιούπολης. Η τεκμηρίωση του έργου θα διαβιβαστεί στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένταξη στο χρονοδιάγραμμα των κρατικά χρηματοδοτούμενων έργων.

Η έναρξη των εργασιών θα πραγματοποιηθεί εντός τριών ετών από την χορήγηση της υπουργικής χρηματοδότησης. Οι εργασίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν εντός των επόμενων τριών ετών.

Πηγή: Το διαβάσαμε εδώ 


Ακολούθησε το ATHENS  TROLLEYBUS DRIVERS  στο Facebook .