Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε δέκα, ούτε είκοσι αλλά 75 μετακινήσεις εργαζόμενων στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) υπέγραψε την 1η Μαρτίου, τις πρώτες ώρες της ανείπωτης συμφοράς στα Τέμπη, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Στέφανος Αγιάσογλου.
Ειρήνη Μιλή
Τι κι αν ο πολιτικός του προϊστάμενος Κώστας Καραμανλής, είχε μόλις παραιτηθεί από υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στις οικογένειες των αδικοχαμένων φοιτητών, των νέων ανθρώπων και γενικά των επιβαινόντων στη μοιραία αμαξοστοιχία.
Ως να μην υπήρχε αύριο, όπως αποκαλύπτουν σήμερα τα Dnews, ο άνθρωπος αυτός επικύρωσε μετατάξεις υπαλλήλων από τη χαμηλότερη βαθμίδα στην υψηλότερη, ανέθεσε σε άλλους προσωρινά θέσεις ευθύνης έως τις τακτικές αξιολογήσεις του ερχόμενου διαστήματος, προχώρησε σε αναβαθμίσεις εργαζόμενων ενώ ικανοποίησε αιτήματα που είχαν υποβληθεί από τριετίας, κρίνοντας ότι έπρεπε να το κάνει τώρα, παραμονές της προκήρυξης εκλογών αφού μέσα στην προεκλογική περίοδο απαγορεύονται τέτοιου είδους ανακατατάξεις.
Μεταξύ των χαρακτηριστικών περιπτώσεων και εκείνη του κλητήρα Κ.Μπ. τον οποίο μετέταξε από την κατηγορία του Βοηθητικού Προσωπικού στην κατηγορία του Τεχνικού προσωπικού και στην ειδικότητα του Χορηγητή Ανταλλακτικών. Άλλον, τον εργάτη Ελ.Τ. τον έκανε από εργάτη, τεχνίτη ψυγείων και τον κλητήρα Ι.Κ. τον μετέταξε στην κατηγορία του Τεχνικού προσωπικού και την ειδικότητα του τεχνίτη αμαξωμάτων. Από το πλήθος των αποφάσεων, λίγες έχουν «τη σύμφωνη γνώμη της υπηρεσίες» και οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται για «τις ανάγκες αυτής».
Ο κ. Αγιάσολγου στο παρελθόν έχει διατελέσει και επικεφαλής της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.) το 2013-2016 ενώ παλαιότερα ήταν στον πρώην Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ).
Στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι γνωστό αν ενήργησε μόνος του ή εάν… πιέστηκε να υπογράψει, ως συνήθως λέγεται από όσους εντοπίζονται με τη γίδα στην πλάτη. Οι πράξεις του όμως δείχνουν ότι το Κράτος της κομματικής νομενκλατούρας έχει και συνέχεια και συνέπεια ως προς τη συνέχεια του.
Μεταξύ των χαρακτηριστικών περιπτώσεων και εκείνη του κλητήρα Κ.Μπ. τον οποίο μετέταξε από την κατηγορία του Βοηθητικού Προσωπικού στην κατηγορία του Τεχνικού προσωπικού και στην ειδικότητα του Χορηγητή Ανταλλακτικών. Άλλον, τον εργάτη Ελ.Τ. τον έκανε από εργάτη, τεχνίτη ψυγείων και τον κλητήρα Ι.Κ. τον μετέταξε στην κατηγορία του Τεχνικού προσωπικού και την ειδικότητα του τεχνίτη αμαξωμάτων. Από το πλήθος των αποφάσεων, λίγες έχουν «τη σύμφωνη γνώμη της υπηρεσίες» και οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται για «τις ανάγκες αυτής».
Ο κ. Αγιάσολγου στο παρελθόν έχει διατελέσει και επικεφαλής της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.) το 2013-2016 ενώ παλαιότερα ήταν στον πρώην Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ).
Στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι γνωστό αν ενήργησε μόνος του ή εάν… πιέστηκε να υπογράψει, ως συνήθως λέγεται από όσους εντοπίζονται με τη γίδα στην πλάτη. Οι πράξεις του όμως δείχνουν ότι το Κράτος της κομματικής νομενκλατούρας έχει και συνέχεια και συνέπεια ως προς τη συνέχεια του.
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: