Ο Lewis Hamilton αναδείχτηκε νικητής στο Βρετανικό Grand Prix, με τους τελευταίους γύρους ωστόσο να είναι γεμάτοι ανατροπές καθώς τρεις οδηγοί (Hamilton, Bottas και Sainz) αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ελαστικά τους, με τον Βρετανό χαρακτηριστικά να τερματίζει με τρία ελαστικά.

Πριν το ξεκίνημα του αγώνα οδηγοί και F1 έστειλαν άλλη μια φορά το μήνυμά τους κατά του ρατσισμού με ένα βίντεο στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι οδηγοί, ακόμα και ο Nico Hulkenberg, ο οποίος αντικαθιστά τον Sergio Perez για το Βρετανικό Grand Prix.

Ο Γερμανός εν τω μεταξύ, δεν βρισκόταν στο grid μαζί με άλλους οδηγούς, καθώς ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο της RP20 του ανάγκασε τους μηχανικούς να κάνουν αλλαγές. Εν τέλει, αυτές οι αλλαγές δεν πρόλαβαν να γίνουν έγκαιρα, καθώς η Racing Point δήλωσε αργότερα πως δεν μπορούσε με τίποτα να βάλει μπροστά τον κινητήρα του Γερμανού. Έτσι, ο άτυχος Hulkenberg δεν κατάφερε να εκκινήσει.

Η εκκίνηση αρχικά δεν είχε απρόοπτα συμβάντα, με τους Sainz και Ricciardo να κάνουν καλή εκκίνηση και μετά τις πρώτες στροφές να περνούν τους Norris και Stroll. Με τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου όμως, μια επαφή ανάμεσα σε Albon και Magnussen έθεσε εκτός αγώνα τον Δανό, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπαίνει άμεσα στην πίστα. Για τη συγκεκριμένη επαφή, ο Albon δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων αργότερα από τους αγωνοδίκες.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε στην πίστα για 4 γύρους, αποχωρώντας στο τέλος του 5ου γύρου. Με την επανεκκίνηση δεν υπήρξαν εκπλήξεις, με όλους τους οδηγούς να διατηρούν τις θέσεις τους. Ο μοναδικός που προέβη σε αλλαγές ήταν ο Albon, ο οποίος μπήκε στα pits ώστε να βάλει τη σκληρή γόμα, μιας και η γόμα του εμπρός αριστερά τροχού φαινόταν πως είχε επηρεαστεί από την επαφή με τον Magnussen.

Στον 12ο γύρο όμως, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε και πάλι την εμφάνισή του, με τον Kvyat να χάνει το πίσω μέρος της AlphaTauri του πάνω στο σύμπλεγμα Maggotts-Becketts και τον Ρώσο να πέφτει με δύναμη στις μπαριέρες. Ευτυχώς, ήταν καλά στην υγεία του με το μονοθέσιο να έχει υποστεί ολική ζημιά.




Η διαλυμένη AlphaTauri του Daniil Kvyat

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ασφαλείας έδωσε την αφορμή για αλλαγή ελαστικών, ειδικά όσων οδηγών είχαν εκκινήσει με τη μαλακή γόμα (δύο McLaren, δύο Renault, Vettel).

Αυτή τη φορά, το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε μέσα στην πίστα για 6 γύρους, καθώς έπρεπε να καθαριστεί το οδόστρωμα από θραύσματα και να ανακτηθεί το μονοθέσιο του Kvyat.

Μετά τη 2η επανεκκίνηση σχηματίστηκε ένα ενδιαφέρον “τρενάκι” οδηγών, με τον Lando Norris να καταφέρνει να περάσει τον Ricciardo, με την αρωγή βέβαια και του Carlos Sainz ο οποίος έπαιξε τον ρόλο του στο να καθυστερήσει ο Αυστραλός στη Luffield.

Και ο Ισπανός όμως λίγους γύρους αργότερα κέρδισε μια θέση, παίρνοντας τον Romain Grosjean για την 5η θέση, με τον Γάλλο να έχει βρεθεί τόσο ψηλά λόγω της επιλογής του να μην αλλάξει ελαστικά στην περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.




Η μάχη ανάμεσα σε Grosjean και Sainz

Το ενδιαφέρον στη συνέχεια επικεντρώθηκε στις θέσεις 6-9, με τους Grosjean, Norris, Ricciardo και Stroll να κυνηγούν ο ένας τον άλλο. Η αρχή σε αυτό το “τρενάκι” έγινε με το προσπέρασμα του Lando Norris πάνω στον Grosjean στο τέλος της ευθείας Hanger, πριν τη Stowe.

Η Haas του Γάλλου έδειχνε πως υστερούσε αισθητά σε σχέση με τις McLaren, Renault και Racing Point, ενώ και η οδήγηση του Γάλλου προκαλούσε αντιδράσεις από τους αντίπαλους οδηγούς. Μάλιστα, οι αγωνοδίκες έδειξαν στον Grosjean τη λευκή και μαύρη σημαία ως αποτέλεσμα της επικίνδυνης άμυνας που είχε παίξει στον Sainz, μετακινούμενος κατά το φρενάρισμα.

Γενικά, οι μάχες δόθηκαν στο midfield του grid, με τις ομάδες να δείχνουν πως έχουν εφάμιλλο ρυθμό. Στις πρώτες θέσεις, οι Hamilton, Bottas και Verstappen είχαν διαφορά ασφαλείας από τον 4ο Leclerc, με τους τέσσερις πρώτους να κάνουν έναν αθόρυβο αγώνα.

Ο Valtteri Bottas παρέμενε συνεχώς εντός 2 δευτερολέπτων από τον Hamilton, ο Βρετανός όμως έδειχνε ικανός να διαχειριστεί τη διαφορά, πετυχαίνοντας ταχύτερους γύρους όταν αυτή μειωνόταν ώστε να τη διευρύνει εκ νέου.

Στον 37ο γύρο ο Ricciardo κατάφερε μετά από αρκετή ώρα να περάσει τον Grosjean για την 7η θέση, ενώ αμέσως μετά ήρθε και η προσπέραση από τον Stroll, με τον Grosjean να μπαίνει αμέσως μετά να κάνει την αλλαγή των ελαστικών του. Ωστόσο, ο Γάλλος έκανε παρόμοια κίνηση με αυτή που έκανε και στον Sainz, με τους αγωνοδίκες να την εξετάζουν.

Πιο πίσω, δύσκολος ήταν ο αγώνας του Sebastian Vettel, όπως και γενικά όλο του το Σαββατοκύριακο στο Silverstone. Αφότου έμεινε ανεπιτυχώς πολλούς γύρους κολλημένος πίσω από τον Esteban Ocon, ο Γερμανός δέχτηκε προσπέρασμα από την AlphaTauri του Pierre Gasly για τη 10η θέση, ξεγυμνώνοντας τις φετινές παθογένειες της SF1000.



Ο Sebastian Vettel δέχεται το προσπέρασμα από τον Pierre Gasly

Προς το τέλος του αγώνα, ο Ocon προσπέρασε τον Stroll, με τη Racing Point να μην δείχνει πως έχει αρκετά δυνατό ρυθμό αγώνα. Αυτό επιβεβαιώθηκε μόλις λίγους γύρους αργότερα, όταν ο Καναδός δέχτηκε προσπέραση και από τον Gasly. Λίγο πιο μπροστά, ο Ricciardo απείλησε τις δύο McLaren των Sainz, Norris περνώντας τον Βρετανό.

Την ίδια ώρα όμως, ο Valtteri Bottas έπαθε μια καταστροφική αστοχία στο εμπρός αριστερά ελαστικό του. Αυτό, έδωσε απλόχερα τη 2η θέση στον Verstappen, με τον Leclerc να συμπληρώνει το βάθρο. Βίους αντίθετους για την άλλη Ferrari του Vettel, ο οποίος δέχτηκε το προσπέρασμα από τον ανερχόμενο από τις πίσω θέσεις του grid Albon, ο οποίος κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι και την 8η θέση.

H Red Bull όμως, έχοντας σίγουρη τη 2η θέση του Verstappen έβαλε τον Ολλανδό για μαλακή γόμα στα pits, σε μια προσπάθεια να πάρει τον ένα βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Την ίδια μοίρα με τον Bottas όμως είχαν και οι Sainz και Hamilton, στο εμπρός αριστερά ελαστικό. Ο Ισπανός μπήκε στα pits για αλλαγή. Ο Hamilton ωστόσο, με το μονοθέσιο να ασθμαίνει, κατάφερε να πάρει την καρό σημαία ακόμα και με τρία ελαστικά, λίγα μόλις δεύτερα μπροστά από τον Verstappen.




Ο Lewis Hamilton οδεύει αργά προς τη γραμμή του τερματισμού με κλατάρισμα στο εμπρός αριστερά ελαστικό

Έτσι, με τη δράση και τα απρόοπτα στους τελευταίους γύρους να φουντώνουν, ο Hamilton κατέκτησε άλλη μια νίκη φέτος, με τον Verstappen να χάνει μια νίκη στο νήμα, ελέω και του pitstop που είχε κάνει νωρίτερα. Ωστόσο, μετά τη 2η θέση ο Mad Max πήρε και τον 1 βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Ήσυχος αγώνας χωρίς προβλήματα για τον Leclerc, με τον Μονεγάσκο να επωφελείται από προβλήματα άλλων, παίρνοντας ακόμα ένα βάθρο φέτος. 4η θέση για τον Ricciardo, ο οποίος στους τελευταίους γύρους έκανε εκπληκτική επάνοδο, προσπερνώντας τις 2 McLaren.

5η θέση για τον Lando Norris, 6η για τον Ocon, 7η για τον Gasly σε έναν επίσης πολύ καλό αγώνα, 8ος ο Albon, 9ος ο Stroll και 10ος ο Vettel, οριακά μπροστά από τον Bottas, σε ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο.

Πλέον, η Formula 1 επιστρέφει στο Silverstone την επόμενη εβδομάδα, για να γιορτάσει τα 70 χρόνια της Formula 1 σε ένα επετειακό Grand Prix. Παρακάτω παρατίθεται η συνολική βαθμολογία των οδηγών. 


Πηγη


Ακολούθησε το OSY  TROLLEYBUS DRIVERS   στο Facebook .
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: