Η Suzuki προσπαθεί να κυκλώσει από όλες τις πλευρές την κατηγορία Β. Μια με το μεγαλύτερο Baleno που ακροβατεί στο πάνω άκρο των υπερμίνι, τώρα με την επερχόμενη νέα γενιά του αναβαθμισμένου Swift το 2017, όντως εξαπολύει ολομέτωπη επίθεση.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Έχοντας στη φαρέτρα σου το οικογενειακό Baleno με την πιο συγκρατημένη εξωτερική σχεδίαση, οφείλεις ως Suzuki το Swift να το στρέψεις στο πιο νεανικό και παράλληλα ενθουσιώδες κοινό.
Το μεγάλο νέο ακούει στο ότι η επόμενη γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου θα βασίζεται στο πλαίσιο του Baleno. Όπερ σημαίνει, αυξημένη ακαμψία, μεγαλύτεροι χώροι στην καμπίνα συγκριτικά με το προηγούμενο, αλλά και συγκράτηση του βάρους.
Κάτω από το καπό του νέου Suzuki θα ζουν αφενός ο 1.2 ατμοσφαιρικός βενζίνης αλλά και το νέο τρικύλινδρο διαμάντι του λίτρου το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο και μπόλικη τεχνολογία παράγει 105 ίππους. Παράλληλα, η εταιρία ετοιμάζει και έναν δικό της νέο πετρελαιοκινητήρα, ενδεχομένως πάλι στα 1,3 λίτρα με έμφαση στην οικονομία καυσίμου.
Για την γρήγορη έκδοση με τον κωδικό Sport, η λύση είναι ήδη έτοιμη και αναμένεται να απογειώσει το μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο. Ο υπερτροφοδοτούμενος 1,4 βενζίνης με ισχύ 140 ίππους που είδαμε πρόσφατα και στο αρκετά βαρύτερο Vitara, είναι ομολογουμένως ότι πρέπει…
πηγη
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Έχοντας στη φαρέτρα σου το οικογενειακό Baleno με την πιο συγκρατημένη εξωτερική σχεδίαση, οφείλεις ως Suzuki το Swift να το στρέψεις στο πιο νεανικό και παράλληλα ενθουσιώδες κοινό.
Το μεγάλο νέο ακούει στο ότι η επόμενη γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου θα βασίζεται στο πλαίσιο του Baleno. Όπερ σημαίνει, αυξημένη ακαμψία, μεγαλύτεροι χώροι στην καμπίνα συγκριτικά με το προηγούμενο, αλλά και συγκράτηση του βάρους.
Κάτω από το καπό του νέου Suzuki θα ζουν αφενός ο 1.2 ατμοσφαιρικός βενζίνης αλλά και το νέο τρικύλινδρο διαμάντι του λίτρου το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο και μπόλικη τεχνολογία παράγει 105 ίππους. Παράλληλα, η εταιρία ετοιμάζει και έναν δικό της νέο πετρελαιοκινητήρα, ενδεχομένως πάλι στα 1,3 λίτρα με έμφαση στην οικονομία καυσίμου.
Για την γρήγορη έκδοση με τον κωδικό Sport, η λύση είναι ήδη έτοιμη και αναμένεται να απογειώσει το μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο. Ο υπερτροφοδοτούμενος 1,4 βενζίνης με ισχύ 140 ίππους που είδαμε πρόσφατα και στο αρκετά βαρύτερο Vitara, είναι ομολογουμένως ότι πρέπει…
πηγη
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: