Η SsangYong, η Κορεάτικη φίρμα με τις πολλές βλέψεις και φιλοδοξίες στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα, αναμένεται να ρίξει τα δίχτυα της στην τεράστια αγορά των Η.Π.Α.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Πότε θα γίνει αυτό; Ο πρόεδρος Choi Johng-sik δήλωσε κατηγορηματικά πως αυτό πρόκειται να συμβεί μετά από τρία χρόνια, μέσα στο 2020. Συγκεκριμένα, τόνισε:
«Η Αμερική είναι πολύ ανταγωνιστική αγορά και προφανώς θα πρέπει να οικοδομήσουμε μια πολύ καλή μάρκα με ανάλογη εικόνα. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο, ετοιμάζουμε δύο μικρά SUV για την απαιτητική αγορά των Η.Π.Α.».
Οι ασφαλείς πληροφορίες μας αναφέρουν πως το ένα από τα δύο αυτοκίνητα που θα κυλήσουν τους τροχούς τους αρχικά στην άλλη όχθη του Ατλαντικού θα είναι το αναβαθμισμένο Tivoli, το οποίο δοκιμάστηκε πλέον στην Ευρώπη και κρίθηκε ικανό να κάνει καριέρα και σε μια εντελώς διαφορετική αγορά. Το άλλο, ενδεχομένως να είναι το νέο Korando, έχοντας μια σχεδίαση που θα ταιριάζει γάντι στις συνήθειες των Αμερικανών πολιτών.
Αμφότερα βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική και πλατφόρμα, οπότε δεν εκτοξεύουν το κόστος κατασκευής, ενώ θα διατίθενται τόσο με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού καθώς και με κίνηση στους δύο ή σε όλους τους τροχούς.
Οι πληροφορίες από την SsangYong αναφέρουν πως τα συγκεκριμένα μοντέλα θα υιοθετήσουν δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων με ισχύ 162 και 220 ίππους αντίστοιχα. Οι προδιαγραφές του θα είναι σύμφωνες με την αμερικάνικη νομοθεσία.
πηγη
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Πότε θα γίνει αυτό; Ο πρόεδρος Choi Johng-sik δήλωσε κατηγορηματικά πως αυτό πρόκειται να συμβεί μετά από τρία χρόνια, μέσα στο 2020. Συγκεκριμένα, τόνισε:
«Η Αμερική είναι πολύ ανταγωνιστική αγορά και προφανώς θα πρέπει να οικοδομήσουμε μια πολύ καλή μάρκα με ανάλογη εικόνα. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο, ετοιμάζουμε δύο μικρά SUV για την απαιτητική αγορά των Η.Π.Α.».
Οι ασφαλείς πληροφορίες μας αναφέρουν πως το ένα από τα δύο αυτοκίνητα που θα κυλήσουν τους τροχούς τους αρχικά στην άλλη όχθη του Ατλαντικού θα είναι το αναβαθμισμένο Tivoli, το οποίο δοκιμάστηκε πλέον στην Ευρώπη και κρίθηκε ικανό να κάνει καριέρα και σε μια εντελώς διαφορετική αγορά. Το άλλο, ενδεχομένως να είναι το νέο Korando, έχοντας μια σχεδίαση που θα ταιριάζει γάντι στις συνήθειες των Αμερικανών πολιτών.
Αμφότερα βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική και πλατφόρμα, οπότε δεν εκτοξεύουν το κόστος κατασκευής, ενώ θα διατίθενται τόσο με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού καθώς και με κίνηση στους δύο ή σε όλους τους τροχούς.
Οι πληροφορίες από την SsangYong αναφέρουν πως τα συγκεκριμένα μοντέλα θα υιοθετήσουν δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων με ισχύ 162 και 220 ίππους αντίστοιχα. Οι προδιαγραφές του θα είναι σύμφωνες με την αμερικάνικη νομοθεσία.
πηγη
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: