Τελείως διαφορετικό είναι το τοπίο στις συγκοινωνίες από σήμερα, Πέμπτη 1η Οκτωβρίου, αφού βγαίνουν στους δρόμους της Αθήνας τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, στα πλαίσια της συνεργασίας με τον ΟΑΣΑ.

Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για την άμεση ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, εξυπηρετώντας σκοπούς δημοσίου συμφέροντος για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού.

Οι πρώτες από τις 60 γραμμές που ανατίθενται είναι:

«504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά»
«740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα»

Οι χρονοαποστάσεις των δυο δρομολογίων θα βελτιωθούν σημαντικά κατά 5 και 17,5 λεπτά αντίστοιχα.

Με την εκτέλεση των δύο γραμμών από τα ΚΤΕΛ Αττικής, η ΟΣΥ εξοικονομεί οχήματα που θα αξιοποιηθούν για την περαιτέρω ενίσχυση του έργου σε σημαντικές γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στις:

«732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη»
«Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι»
«235: Ζωγράφου – Ακαδημία»
«220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία»

Στις 5/10 ξεκινά η δεύτερη φάση 

Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, προστίθενται επιπλέον οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, με την ανάθεση των γραμμών:

«123: Σαρωνίδα – Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια»
«171: Στ. Μετρό Ελληνικό – Βάρκιζα»
«323: Αγ. Νικόλαος – Αγ. Κυριακή – Βραυρώνα»
«326: Στ. Κάντζας – Σπάτα – Άρτεμις»
«310: Μαραθώνας – Νέα Μάκρη – Ραφήνα»
«330: Κορωπί – Αγ. Μαρίνα»

Το προσεχές διάστημα θα ακολουθήσουν οι επόμενες φάσεις, έτσι ώστε ο στόλος του ΟΑΣΑ, μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ, να ενισχυθεί με συνολικά 200 οχήματα και 550 οδηγούς, που θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο σε 60 περιφερειακές γραμμές. Επιπροσθέτως, έως το τέλος του 2020 ο στόλος του ΟΑΣΑ θα ενισχυθεί με επιπλέον 300 οχήματα μέσω leasing.


Πηγη


Ακολούθησε το ATHENS  TROLLEYBUS DRIVERS   στο Facebook .
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: