Στην πρόσληψη χρηματοοικονομικών, τεχνικών και νομικών συμβούλων για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του διαγωνισμού για την αξιοποίηση της Αττικής Οδού προχωρά το ΤΑΙΠΕΔ.
Η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού λήγει το 2024, με το ΤΑΙΠΕΔ να κατέχει το δικαίωμα εμπορικής αξιοποίησης του αυτοκινητοδρόμου, κατόπιν της λήξης της υφιστάμενης παραχώρησης.
Ο διαγωνισμός για τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού θα προκηρυχθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021 και αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον όλων των κατασκευαστικών ομίλων και όχι μόνο, αφού είναι ο πιο «χρυσοφόρος» αυτοκινητόδρομος.
Η Αττική Οδός έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του νομού Αττικής.
Πρόκειται για έναν αστικού τύπου αυτοκινητόδρομο, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α), ανά κατεύθυνση.
Πέρα από το νέο διαγωνισμό για την σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα προκηρύξει τρεις ξεχωριστούς διαγωνισμούς για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Επί του παρόντος, παραμένει άγνωστο, εάν θα ενσωματωθούν στην κύρια παραχώρηση.
Πηγη
Ακολούθησε το ATHENS TROLLEYBUS DRIVERS στο Facebook .
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: