Αγώνες σαν και αυτόν της Βραζιλίας έρχονται για να σου θυμίσουν τους λόγους για τους οποίους αγάπησες την Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό – δράση, μάχες, προσπεράσεις, ανατροπές μέχρι την πτώση της καρώ σημαίας.

Η αλήθεια είναι ότι το Interlagos σπάνια απογοητεύει, και παραδοσιακά μας χαρίζει όμορφους και συναρπαστικούς αγώνες, ακόμη και όταν το αποτέλεσμα δείχνει στην αρχή προδιαγεγραμμένο. Η Βραζιλία αξίζει τη θέση της στο πρωτάθλημα, και το αποδεικνύει με κάθε ευκαιρία, όπως και η συγκεκριμένη πίστα.

Ανάμεσα στα πολλά και εντυπωσιακά που είδαμε χθες, πρέπει να σταθούμε στο “ιδιαίτερο” βάθρο που προέκυψε μετά από 71 γύρους στην μήκους 4,3 χιλιομέτρων πίστα στο Sao Paulo. Και δε μιλάμε για το βάθρο που είδαμε να συμβαίνει, αλλά για το σωστό βάθρο – αυτό μετά την επιβολή της ποινής των 5 δευτερολέπτων στον Lewis Hamilton.

Ποιος θα περίμενε δίπλα στην Red Bull να βρεθεί μία Toro Rosso και μία McLaren; Κανείς θα σας πω, και όποιος ισχυριστεί το αντίθετο απλώς ψεύδεται. Κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει ότι δύο μονοθέσια μεσαίων ομάδων θα κατέληγαν στις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ πολλοί αμφέβαλαν και για το πόσο εφικτή ήταν η νίκη του Verstappen απέναντι στις Ferrari και τις Mercedes.

Όπως και να έχει πάντως, καταλήξαμε στο πιο σημαντικό βάθρο της σεζόν, ένα βάθρο που δικαίωσε από πολλές απόψεις όσους βρέθηκαν σε αυτό, αλλά και όσους τους στήριξαν στην προσπάθειά τους.




Αρχικά, ο Max Verstappen πέτυχε ίσως την πιο πειστική φετινή του νίκη, αν όχι όλης της καριέρας του. Κυριάρχησε στις κατατακτήριες, απέφυγε τα λάθη, και εκμεταλλεύτηκε πλήρως τις δυνατότητες της RB15 από την πρώτη στιγμή που πάτησε στην άσφαλτο του Interlagos. Στον αγώνα δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης, ήταν ξεκάθαρα ο ταχύτερος οδηγός, ενώ όταν χρειάστηκε να δείξει “κρύο αίμα”, προσπερνώντας χωρίς καθυστέρηση τον Hamilton, εμφανίστηκε πιο Φινλανδός και από τον Kimi.

Ήταν ξεκάθαρο ότι ο Ολλανδός δεν είχε διάθεση να αφήσει τίποτα στην τύχη φέτος, και απέδειξε ότι όταν θέλει μπορεί, πέρα από ταχύτατος, να είναι και αλάνθαστος. Μετά την περσινή “αυτοκτονία” με τον Ocon, o Μax έπρεπε να δείξει χαρακτήρα. Και έδειξε.





Ακόμη περισσότερο χαρακτήρα έπρεπε όμως να δείξει ο Pierre Gasly. Τι να πούμε για τη φετινή σεζόν του Γάλλου; Ότι ξεκίνησε με πολλές προσδοκίες και προοπτικές για νίκες; Ναι, αλλά κατέληξε μετά από ένα σερί μέτριων αποτελεσμάτων να “υποβιβαστεί” στην Toro Rosso. Ευτυχώς όμως για τον ίδιο και την καριέρα του, αντί αυτό να τον καταρρακώσει τελείως, αντιθέτως του έδωσε νέα πνοή.

Ο Γάλλος είναι πραγματικά αγνώριστος. Απέκτησε και πάλι αυτοπεποίθηση, την αυτοπεποίθηση που είχε με την ίδια την Toro Rosso πέρυσι. Είναι πολύ γρήγορος, και συνήθως πιο γρήγορος από τον Kvyat, ενώ στο Interlagos πραγματικά διέπρεψε. Πριν βρεθεί στις θέσεις του βάθρου, ήταν ξεκάθαρα ο “best of the rest”, ενώ στο τέλος, στη μάχη με τον Hamilton, υπερασπίστηκε με πυγμή τη θέση του, παίρνοντας ένα πανάξιο βάθρο. Μόνο συγχαρητήρια του αξίζουν, καθώς έχει βαλθεί να προκαλέσει δεύτερες σκέψεις στους Horner και Marko ενόψει 2020…





Και αν ο Γάλλος πέρασε δύσκολα φέτος, τι να πει κανείς για την McLaren, η οποία πήρε το πρώτο της βάθρο από το 2014! Μετά τη μιζέρια των τελευταίων ετών, φέτος η ομάδα άλλαξε σελίδα, δείχνοντας και πάλι να είναι μία δυναμική οντότητα, ικανή να βγει από το αρνητικό κλίμα στο οποίο είχε περιέλθει. Το βάθρο αυτό είναι το σημαντικότερο επισφράγισμα των φετινών προσπαθειών της, αλλά και το επισφράγισμα της εξαιρετικής φετινής παρουσίας του Carlos Sainz, ο οποίος είναι πραγματικά αναγεννημένος στο Woking.

Ο Ισπανός δείχνει να απολαμβάνει όσο ποτέ την οδήγηση αλλά και τη συνύπαρξη με τους ανθρώπους της McLaren, κάτι που δε συνέβαινε πέρυσι με την Renault. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι απίστευτα γρήγορος και σταθερός φέτος, χωρίς λάθη, αλλά και ιδιαίτερα μαχητικός. Το πρώτο βάθρο της καριέρας του θυμίζουμε πως σημειώθηκε εκκινώντας από την τελευταία θέση, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές φέτος που τερμάτισε πολύ ψηλότερα από εκεί που εκκίνησε. Όλοι οι υγιείς φίλαθλοι πρέπει να αισθάνονται ικανοποιημένοι για την McLaren, η οποία με το νεανικό δίδυμο των Sainz – Norris, αλλά και πολλά νέα στελέχη, δείχνει ικανή να επιστρέψει και πάλι εκεί όπου ανήκει – στις μάχες της κορυφής.



Τέλος, υπήρχε ακόμη μία παρουσία στο βάθρο η οποία είναι άξια συγχαρητηρίων. Και αυτή είναι η Honda. Καμία εταιρία δεν έχει ακούσει όσα οι Ιάπωνες τα τελευταία έτη, και καμία εταιρία δεν έχει γίνει αντικείμενο περισσότερων memes στην Formula 1. Και τις περισσότερες φορές άδικα, αν αναλογιστεί κανείς τις συνθήκες με τις οποίες επέστρεψε στο σπορ, αλλά και την λάθος πορεία που ακολούθησε τα πρώτα χρόνια.

Όμως, οι Ιάπωνες δεν είναι άνθρωποι που τα παρατούν εύκολα. Έβαλαν το κεφάλι κάτω, επένδυσαν ακόμη περισσότερα χρήματα, και έφτασαν σε σημείο να παίρνουν νίκες στα ίσα απέναντι στις Ferrari, Mercedes και Renault. Και σίγουρα ρόλο παίζει και το μονοθέσιο της Red Bull, αλλά η εικόνα του Gasly να απομακρύνεται από τον Hamilton στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού και να παίρνει αυτός τη δεύτερη θέση, πρέπει να αποτελεί την μεγαλύτερη ικανοποίηση για όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν από το 2015 (και νωρίτερα) στο αγωνιστικό πρόγραμμα της Honda στην Formula 1.

Δεν είναι εξάλλου τυχαία τα δάκρυα των περισσότερων Ιαπώνων μηχανικών κάτω από το βάθρο κατά την απονομή, σε μία πίστα που η τελευταία νίκη της Honda είχε έρθει 28 χρόνια πριν, με τον σπουδαίο Ayrton Senna….

Αν και το πρωτάθλημα μπορεί να μην έχει ολοκληρωθεί ακόμη, καθώς απομένει ο αγώνας του Abu Dhabi, η αίσθηση μετά το Interlagos είναι ότι θα πρέπει η Βραζιλία να επιστρέψει ως ο τελευταίος αγώνας της σεζόν, όπως ήταν στο παρελθόν.

Γιατί δεν παύει να μας χαρίζει αξιομνημόνευτα σπουδαίους αγώνες, αλλά και πρωταγωνιστές.


Πηγη


Ακολούθησε το OSY  TROLLEYBUS DRIVERS   στο Facebook .
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: