Διαβάζοντας σήμερα της δηλώσεις του Μητσοτάκη μετά την επίσκεψη στο Υπουργείου Μεταφορών αισθάνθηκα ότι είμαι ένας βλάκας που δεν ξέρω τι μου γίνετε . Θα καταφέρουν από το Σεπτέμβριο να μειώσουν λένε , την αναμονή στις στάσεις κάτω από 10 λεπτά.
Με άπλα λόγια με μαγικό τρόπο άμεσα γιατί ενδιαφερόμαστε πραγματικά για την ταλαιπωρία των επιβατών.
Πάμε να αναλύσουμε την πραγματικότητα:
Άραγε από σήμερα έχουμε στην διάθεση μας 30 ήμερες για να λύσουμε το πρόβλημα .
Σύμφωνα με αυτά που ξέρουμε για να λυθεί το πρόβλημα χρειαζόμαστε άμεσα , δηλαδή σε διάστημα 20 ήμερων άμεση πρόσληψη 800 οδηγούς και αγορά 400 τουλάχιστον οχημάτων.
Και λέμε 20 ήμερων διότι χρειάζονται και 10 μέρες για την εκπαίδευση των οδηγών.
Αυτό θα το καταφέρεις κάπου που η πολίτικη ηγεσία έχει εποπτικό και νομοθετικό ρόλο και όχι στην Ελλάδα που οι συγκοινωνίες ανοίγουν στο Υπερταμείο και δεν επιτρέπετε καμιά επένδυση αν πρώτα δεν πάρουν την έγκριση από άνωθεν . Ακόμα και για ανταλλακτικά δεν υπάρχουν λεφτά !!!!!
Όπως γνωρίζουν όλοι η Αθηνά ταλαιπωρείτε χρόνια από έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που καμιά κυβέρνηση δεν τόλμησε να αγγίξει. Η λεωφορειολωρίδες είναι υπαρκτές χωρίς όμως να υπαρχή καμιά όρεξη από καμιά κυβέρνηση για εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων .
Για τούς λόγους αυτούς τουλάχιστον οι μισή οδηγοί πρέπει να είναι με εκπαίδευση formula 1.
Τοποθέτηση ειδικού διακόπτη πατώντας το ο επιβάτης, θα εμφανίζετε από το πουθενά λεωφορείο / τρολλευ για άμεση επιβίβαση με αποτέλεσμα ο επιβάτης να εξυπηρετείται άμεσα με αποτελεσματικό τρόπο.
Δεν είναι δυνατών να μας παρουσιάζουν και να δηλώνουν ότι έχουν λύσης και είναι αποφασισμένη να τις εφαρμόσουν .
Πιες είναι οι λύσης, ποιος άφησε τον οργανισμό να βουλιάξει ποιος επέτρεψε εταιρία με μονοπωλιακό επιχειρησιακό αντικείμενο να βουλιάξει ;;;;;
Ποιος και πότε ζήτησε εξηγήσεις από τους CEO που τοποθετούσαν με κομματικά κριτήρια για την κακή οικονομική εικόνα , για τις ατασθαλίες και για τα διάφορα κομματικά ρουσφετάκια.
Αν είναι να τα φορτώνουμε στους προηγούμενους και να μεταβιβάζουμε τα οικονομικά βάρη στους φορολογούμενους, τότε ένταξη ένα σκάνδαλο στο ράφι και όλα μέλη γάλα.
Οι συγκοινωνίες έχουν παρόν και μέλλον .
Πρέπει άμεσα να ξεκινήσει ο οικονομικός έλεγχος και άμεση παρέμβαση :
1) Προσλήψεις , άμεσα , οδηγών για να καλυφθούν οι βάρδιες .
2) Αγορά σε πρώτη φάση 50 αρθρωτά λεωφορεία και 150 13μέτρα οχήματα
3) Αναδιάρθρωση γραμμών
4) Αγορά 50 αρθρωτά και 50 13μέτρα οχήματα τρολλευ και καλύτερη εκμετάλλευση του υπάρχον δίκτυο .
5) Μύωση γραφειοκρατίας και οργάνωση της εταιρίας από την αρχή με καινούριο και ευέλικτο οργανόγραμμα .
6) Εξόφληση των οφειλόμενων από τα υπόλοιπα υπουργεία .
7) Προγραμματισμός για αγορά το 2020 άλλα 25 αρθρωτά λεωφορεία και 50 13μέτρα οχήματα
όπως και αγορά 7 18 μετρά τρολλευ για σύνδεση Αθήνα με Πειραιά .
Με άπλα λόγια με μαγικό τρόπο άμεσα γιατί ενδιαφερόμαστε πραγματικά για την ταλαιπωρία των επιβατών.
Πάμε να αναλύσουμε την πραγματικότητα:
Άραγε από σήμερα έχουμε στην διάθεση μας 30 ήμερες για να λύσουμε το πρόβλημα .
Σύμφωνα με αυτά που ξέρουμε για να λυθεί το πρόβλημα χρειαζόμαστε άμεσα , δηλαδή σε διάστημα 20 ήμερων άμεση πρόσληψη 800 οδηγούς και αγορά 400 τουλάχιστον οχημάτων.
Και λέμε 20 ήμερων διότι χρειάζονται και 10 μέρες για την εκπαίδευση των οδηγών.
Αυτό θα το καταφέρεις κάπου που η πολίτικη ηγεσία έχει εποπτικό και νομοθετικό ρόλο και όχι στην Ελλάδα που οι συγκοινωνίες ανοίγουν στο Υπερταμείο και δεν επιτρέπετε καμιά επένδυση αν πρώτα δεν πάρουν την έγκριση από άνωθεν . Ακόμα και για ανταλλακτικά δεν υπάρχουν λεφτά !!!!!
Όπως γνωρίζουν όλοι η Αθηνά ταλαιπωρείτε χρόνια από έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που καμιά κυβέρνηση δεν τόλμησε να αγγίξει. Η λεωφορειολωρίδες είναι υπαρκτές χωρίς όμως να υπαρχή καμιά όρεξη από καμιά κυβέρνηση για εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων .
Για τούς λόγους αυτούς τουλάχιστον οι μισή οδηγοί πρέπει να είναι με εκπαίδευση formula 1.
Τοποθέτηση ειδικού διακόπτη πατώντας το ο επιβάτης, θα εμφανίζετε από το πουθενά λεωφορείο / τρολλευ για άμεση επιβίβαση με αποτέλεσμα ο επιβάτης να εξυπηρετείται άμεσα με αποτελεσματικό τρόπο.
Δεν είναι δυνατών να μας παρουσιάζουν και να δηλώνουν ότι έχουν λύσης και είναι αποφασισμένη να τις εφαρμόσουν .
Πιες είναι οι λύσης, ποιος άφησε τον οργανισμό να βουλιάξει ποιος επέτρεψε εταιρία με μονοπωλιακό επιχειρησιακό αντικείμενο να βουλιάξει ;;;;;
Ποιος και πότε ζήτησε εξηγήσεις από τους CEO που τοποθετούσαν με κομματικά κριτήρια για την κακή οικονομική εικόνα , για τις ατασθαλίες και για τα διάφορα κομματικά ρουσφετάκια.
Αν είναι να τα φορτώνουμε στους προηγούμενους και να μεταβιβάζουμε τα οικονομικά βάρη στους φορολογούμενους, τότε ένταξη ένα σκάνδαλο στο ράφι και όλα μέλη γάλα.
Οι συγκοινωνίες έχουν παρόν και μέλλον .
Πρέπει άμεσα να ξεκινήσει ο οικονομικός έλεγχος και άμεση παρέμβαση :
1) Προσλήψεις , άμεσα , οδηγών για να καλυφθούν οι βάρδιες .
2) Αγορά σε πρώτη φάση 50 αρθρωτά λεωφορεία και 150 13μέτρα οχήματα
3) Αναδιάρθρωση γραμμών
4) Αγορά 50 αρθρωτά και 50 13μέτρα οχήματα τρολλευ και καλύτερη εκμετάλλευση του υπάρχον δίκτυο .
5) Μύωση γραφειοκρατίας και οργάνωση της εταιρίας από την αρχή με καινούριο και ευέλικτο οργανόγραμμα .
6) Εξόφληση των οφειλόμενων από τα υπόλοιπα υπουργεία .
7) Προγραμματισμός για αγορά το 2020 άλλα 25 αρθρωτά λεωφορεία και 50 13μέτρα οχήματα
όπως και αγορά 7 18 μετρά τρολλευ για σύνδεση Αθήνα με Πειραιά .
Ακολούθησε το OSY TROLLEYBUS DRIVERS στο Facebook .
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: