Ο Lewis Hamilton κέρδισε το Ισπανικό Grand Prix στη Βαρκελώνη, μετά από μια έντονη μάχη με τον Sebastian Vettel.

Η Mercedes του Hamilton πέρασε την Ferrari του Vettel στην 1η στροφή με 21 γύρους να απομένουν, αφού προηγουμένως είχαν επαφή στο τελικό pittop του Vettel. Από τη pole, ο Hamilton οδήγησε αρχικά τον αγώνα, αλλά ο Vettel τον πέρασε πριν την πρώτη στροφή.

Πίσω από αυτούς, Valtteri Bottas της Mercedes ακούμπησε το δεξί πίσω μέρος της Ferrari του Kimi Raikkonen, που τον έστειλε στη Red Bull του Max Verstappen στην 1η στροφή, σπάζοντας την αριστερή εμπρός ανάρτηση του Kimi και τη δεξιά εμπρός του Verstappen.

Ο τοπικός ήρωας Fernando Alonso βγήκε εκτός στη στροφή 2 περνώντας στα χαλίκια, αφού ωθήθηκε εκτός από την Williams του Felipe Massa, ο οποίος είχε κλατάρισμα με την επαφή.

Ο Vettel επέκτεινε αρχικά ένα μεγάλο προβάδισμα, αλλά σταμάτησε νωρίς για νέα softs στον 15ο γύρο, ώστε να βάλει το μέσο ελαστικό στο τέλος. Ο Hamilton έμεινε έξω μέχρι τον 22ο γύρο και έβαλε το μεσαίο ελαστικό, που του επέτρεπε να τελειώσει τον αγώνα στο μαλακότερο. Μέχρι αυτό το σημείο, ο Vettel έπιασε τον Bottas, και καθώς έμεινε πίσω του για μερικούς γύρους, τον πέρασε τελικά με DRS πριν τη στροφή 1.

Ο Massa έβγαλε εκτός τη δεύτερη McLaren, αυτή του Stoffel Vandoorne καθώς έστριψε προς τα αυτόν απότομα ο Βέλγος, στην 1η στροφή μόλις μετά από τα μέσα του αγώνα, ενεργοποιώντας ένα Virtual Safety Car. Ο Hamilton εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να αλλάξει σε μαλακά στον 37ο γύρο. Ο Vettel άλλαξε ένα γύρο αργότερα, μετά το VSC, και επανήλθε παράλληλα με τον Hamilton – αλλά απλώς έμεινε μπροστά αφού ανάγκασε τον Hamilton να βγει ανοιχτά στη πρώτη στροφή.
«Αυτό ήταν επικίνδυνο», είπε ο Lewis. «Ήμουν παράλληλα και με ώθησε εκτός.» Οι αγωνοδίκες «σημείωσαν» τη σύγκρουση, αλλά δεν έκαναν καμία ενέργεια.

Ο Hamilton πήρε το προβάδισμα στην 1η στροφή με 21 γύρους να απομένουν, από την εξωτερική από την 1η στροφή – με τη βοήθεια της εκτεταμένης ζώνης DRS – καθώς ο Vettel υπερασπίστηκε την εσωτερική γραμμή. «Καμία ευκαιρία, σαν ένα τρένο», είπε ο Vettel. Ο Hamilton έλεγξε το χάσμα με τον Vettel πίσω του για να πάρει τη δεύτερη νίκη της σεζόν, ενώ ο Ricciardo πήρε το πρώτο βάθρο του για το 2017.

Η Force India συνέχισε την εντυπωσιακή αρχή της σεζόν με τον Sergio Perez τέταρτο και τον Esteban Ocon με την καλύτερη θέση του στην πέμπτη θέση. Ο Nico Hulkenberg εξασφάλισε το καλύτερο αποτέλεσμα για τη Renault με την έκτη, με τον Pascal Wehrlein σε μια εκπληκτική απόδοση για να περάσει την γραμμή στην έβδομη θέση, μόνο για να υποβιβαστεί όγδοος λόγω μιας παράβασης. Οι αγωνοδίκες έδωσαν στον οδηγό της Sauber ποινή πέντε δευτερολέπτων, που εφαρμόστηκε στο τέλος του αγώνα, επειδή δεν κατάφερε να μείνει στη σωστή πλευρά της εισόδου στο pitlane.

Ο Carlos Sainz Jr, ο οποίος είχε πατήσει στο γρασίδι όταν πήγε δίπλα-δίπλα με τον Kevin Magnussen καθώς έφυγαν από το pitlane, είχε καταταγεί ως έβδομος. Ο Magnussen ήταν να τερματίσει ένατος, αλλά είχε ένα κλατάρισμα μετά από επαφή με τον Daniil Kvyat, που τον ανάγκασε να πάει στο pitlane στο τέλος του προτελευταίου γύρου. Ο Kyvat τελείωσε ένατος, με τον Romain Grosjean να ολοκληρώνει το top 10.

Ο Fernando Alonso, ο οποίος ξεκίνησε στην έβδομη θέση, είδε την καρό σημαία για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν με την 12η θέση.








πηγη
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: