Από το 2020 στην καλύτερη περίπτωση θα αποκτήσει νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων η Αθήνα.

Ο διαγωνισμός για το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων που θα κατασκευαστεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, θα βγει στον αέρα εντός του 2017.

To έργο θεωρείται υψίστης σημασίας για τον νομό Αττικής, ο οποίος σήμερα εξυπηρετείται από δύο υπεραστικούς σταθμούς λεωφορείων σε Κηφισό και Λιοσίων, που λειτουργούν έχοντας ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους, ενώ η πρόσβαση σε αυτούς γίνεται οδικώς με αυτοκίνητο, ταξί ή αστικά λεωφορεία.

Η έναρξη λειτουργίας του υπερ-σταθμού, που δεν προβλέπεται πριν από το 2020, αναμένεται να αποσυμφορήσει κεντρικές αρτηρίες, όπως η οδός Λιοσίων, η λεωφόρος Kηφισού, αλλά και η λεωφόρος Aλεξάνδρας και οι περιφερειακές οδοί γύρω από την πλατεία Kαραΐσκάκη.

Το κατασκευαστικό κόστος εκτιμάται στα 90 εκατ., τα οποία μπορούν να εξευρεθούν, είτε από την ΕτΕΠ και το «πακέτο Γιούνκερ», είτε από δανεισμό των ΚΤΕΛ, είτε από την κοινοπραξία εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του.

Ο «Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων» (ΚΣΥΛ) προβλέπεται να κατασκευασθεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα. Γι΄ αυτό το λόγο έχει υπογραφεί σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ της Αττικό Μετρό, του δήμου Αιγάλεω και των ΚΤΕΛ.

Κοινός στόχος είναι η υλοποίηση ενός σύγχρονου Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων, ο οποίος θα αλλάξει ριζικά τα σημερινά δεδομένα, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού των υπεραστικών λεωφορείων στους σταθμούς του Κηφισού και της οδού Λιοσίων, δίδοντας παράλληλα αναπτυξιακή δυναμική στην ευρύτερη περιοχή του Ελαιώνα.

Τα ΚΤΕΛ θα βρίσκονται στο επίπεδο και από πάνω οι διάφορες ψυχαγωγικές και άλλες εγκαταστάσεις, ενώ από κάτω θα είναι το Μετρό. Η υπόγεια διάβαση έχει ήδη κατασκευαστεί.

Υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί 35.000 αφίξεις και αναχωρήσεις επιβατών ημερησίως, με 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων και άλλες 23 για διεθνείς γραμμές. Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., προβλέπουν μέχρι και ξενοδοχείο. Αντίστοιχα, 50.000 τ.μ. προορίζονται για ΚΤΕΛ, ταξί και αστικές συγκοινωνίες.

Oι ετήσιες δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας θα αγγίζουν τα 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα ετήσια έσοδα αναμένεται να φτάνουν τα 16 εκατ. ευρώ.

O νέος ενοποιημένος σταθμός θα διαθέτει εμπορικά καταστήματα, καταστήματα εστίασης, οθόνες για την άφιξη και αναχώρηση των λεωφορείων, χώρους αναμονής, ενώ θα υπάρχει ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος για τη στάθμευση των υπεραστικών λεωφορείων.

Tα μισθώματα εμπορικών χρήσεων θα κυμαίνονται από 2,8 έως 4,9 εκατ. ευρώ, ενώ από τον χώρο στάθμευσης αναμένονται έσοδα 0,4 εκατ. ευρώ ετησίως.




πηγη
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: