Φαντάζει αρκετά αισιόδοξο εγχείρημα για να καταστεί υλοποιήσιμο. Ο λόγος για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, αρχικού προϋπολογισμού άνω των 400 εκατ. ευρώ.

Ο εν λόγω διαγωνισμός βρίσκεται στη φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου, με προεπιλεγέντες τις εταιρείες ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και Vinci – Ακτωρ.

Όπως αναφέρει στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών, «το εν λόγω έργο θα κατασκευαστεί, είτε με ΣΔΙΤ, είτε με παραχώρηση.

Αυτό θα εξαρτηθεί από τις διαβουλεύσεις, όπως και ο τρόπος κατασκευής, δηλαδή εάν θα κατασκευαστεί πάνω ή κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας. Το 2018 θα έχουμε, πάντως, ανάδοχο».

Σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό, η υποθαλάσσια έχει μήκος περίπου 1,1 χλµ, µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις (συνολικό μήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος μέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων.

Ο σχεδιασμός αυτός περιελάμβανε και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας, μήκους περίπου 14,5 χλµ.

Αναφορικά με την ανακήρυξη του αναδόχου το… 2018, αυτό έχει να κάνει με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου.

Δηλαδή, πρώτα «ωριμάζουν» οι συνθήκες με τις κατασκευαστικές εταιρείες και μετά προκηρύσσεται το έργο, ώστε να κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές.



πηγη
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: