Για τις 27 Οκτωβρίου παρατάθηκαν οι προσφορές για την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. H εν λόγω παράταση είναι η τελευταία, όπως υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών. Αίτημα για παράταση υπέβαλαν η J&P ΑΒΑΞ, η κοινοπραξία CHINA STATE CONSTRUCTION – ARCHIRODON, η VINCI AIRRORTS και η ΑΚΤΩΡ.

Παράλληλα, τροποποιήθηκαν δυο όροι του διαγωνισμού ως εξής:

-Οι µετοχές που κατέχει ο μέτοχος στην εταιρεία, αντιστοιχούσες σε ποσοστό ίσο µε το 35% του συνολικού αριθµού των µετοχών της εταιρείας, είναι αναπαλλοτρίωτες και δεν δύνανται να µεταβιβασθούν ή επιβαρυνθούν καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της παρούσας.

-Σε περίπτωση που µέσα στην προθεσµία αυτή, οι δύο ∆ιαιτητές δεν συµφωνήσουν στο πρόσωπο του τρίτου ∆ιαιτητή, και µε την επιφύλαξη τυχόν παράτασης της προθεσµίας αυτής µε συµφωνία των Μερών, ο τρίτος ∆ιαιτητής θα οριστεί από το ∆ιεθνές ∆ιαιτητικό ∆ικαστήριο του ∆ιεθνούς Εµπορικού Επιµελητηρίου (ICC) στο Παρίσι, µετά από σχετικό αίτηµα οποιουδήποτε Μέρους.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών:

-Η πρώτη αλλαγή αφορά θέματα διαιτησίας στο έργο, ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα του Δημοσίου από διαιτησία διεθνούς δικαστηρίου και επιδιαιτητή αναγνωρισμένο από το Διαιτητικό Δικαστήριο του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC) στο Παρίσι.

-H δεύτερη αλλαγή θωρακίζει το δημόσιο χαρακτήρα του έργου, αποκλείοντας ακόμη και μελλοντική παράδοση του αεροδρομίου του Καστελίου σε ιδιώτες. Μάλιστα, εξασφαλίζει για το δημόσιο δεσπόζουσα θέση:

Στους όρους του διαγωνισμού προβλέπεται μέγιστη δυνατή συμμετοχή του δημοσίου σε ποσοστό 45% έως 55% της «Εταιρείας Κατασκευής και Λειτουργίας του Αερολιμένα» και σε καμία περίπτωση το προαναφερθέν ποσοστό της συμμετοχής του δημοσίου στο μετοχικό σχήμα, δε θα μπορεί να είναι μικρότερο του 35% σε όλη την διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.





πηγη
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: