Τα νέα τρόλεϊ Yutong για το δίκτυο του Κίτο
Οι πρώτες μονάδες από τα 60 αρθρωτά τρόλεϊ που κατασκευάστηκαν από την Yutong, τα οποία παραγγέλθηκαν τον Αύγουστο του 2024 για την ανανέωση του στόλου τρόλεϊ του δικτύου του Κίτο, μήκους περίπου 18 χλμ., που αποτελείται από μια κύρια γραμμή και αρκετές μικρότερες γραμμές, βρίσκονται σε λειτουργία στην πρωτεύουσα του Ισημερινού. Η σύμβαση με την Empresa Public del Pasajeros de Quito.
Οι πρώτες μονάδες από τα 60 αρθρωτά τρόλεϊ που κατασκευάστηκαν από την Yutong, τα οποία παραγγέλθηκαν τον Αύγουστο του 2024 για την ανανέωση του στόλου τρόλεϊ του δικτύου του Κίτο, μήκους περίπου 18 χλμ. , το οποίο αποτελείται από μια κύρια γραμμή και αρκετές μικρότερες γραμμές, βρίσκονται σε λειτουργία στην πρωτεύουσα του Ισημερινού .
Η σύμβαση με την Empresa Public del Pasajeros de Quito υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2024, συνολικής αξίας 27 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Το πρώτο όχημα, που παραδόθηκε τον Ιανουάριο του 2025, πέρασε με επιτυχία τις δοκιμές γραμμής και τα νέα τρόλεϊ παρουσιάστηκαν στο κοινό στις 31 Μαρτίου. Η ανανέωση είναι κρίσιμη για το δίκτυο τρόλεϊ, το οποίο θα γίνει 30 ετών τον Δεκέμβριο του 2025.
Με μήκος 18,24 μέτρα , τα τρόλεϊ προέρχονται από το μοντέλο του δικτύου Metrobus της Πόλης του Μεξικού. Έχουν υπερυψωμένο δάπεδο και πόρτες και στις δύο πλευρές για να επιτρέπουν την ομοιόμορφη πρόσβαση από τις πλατφόρμες, τυπικό του δικτύου του Κίτο. Διατίθενται συνολικά 160 θέσεις, εκ των οποίων οι 32 είναι καθισμένες. Υπάρχουν θέσεις που προορίζονται για γυναίκες.
Το όχημα είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες για αυτόνομη οδήγηση . Το καινοτόμο σύστημα διπλής τροφοδοσίας από το δίκτυο/μπαταρία ξεπερνά τους περιορισμούς της διαδρομής διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη μετάβαση στην τροφοδοσία από την μπαταρία σε τμήματα χωρίς διπλό καλώδιο και παρέχοντας παράλληλα διαφορετική απόδοση σε σύγκριση με τα λεωφορεία, ιδιαίτερα σε διαδρομές με έντονα υψομετρικά προφίλ.
Τα νεα οχήματα θα εγγυηθούν ποιοτικές υπηρεσίες για το δίκτυο του Κίτο . Οι ειδικοί του κλάδου σημειώνουν ότι το έργο του Κίτο θα μπορούσε να επιταχύνει την ηλεκτροδότηση των δημόσιων συγκοινωνιών σε όλη τη Λατινική Αμερική. Αυτή η κινεζική τεχνολογική στροφή προς την πράσινη κινητικότητα ωθεί τις πόλεις να επανεξετάσουν εναλλακτικές λύσεις στις παραδοσιακές μεταφορές που βασίζονται σε καύσιμα.
Πηγή: Το διαβάσαμε εδώ
Ακολούθησε το ATHENS TROLLEYBUS DRIVERS στο Facebook .
Tags:
Trolleybus news