Κανονικά κυκλοφορούν μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ την Πέμπτη - Εξώδικο της ΣΤΑΣΥ οδήγησε σε αναστολή των κινητοποιήσεων

Ανάλογη απόφαση αναμένεται να λάβει και η Ένωση Εργαζομένων στον ΗΣΑΠ στη γραμμή 1.
Σύμφωνα με πληροφορίες του topontiki.gr, οι διοικήσεις των τριών σωματείων είχαν λάβει νωρίτερα εξώδικο από την ΣΤΑΣΥ με το οποίο απειλούνταν με χρηματικά πρόστιμα ως 1500 ευρώ έκαστος και φυλάκιση 6 μηνών!
Πηγη
Ακολούθησε το ATHENS TROLLEYBUS DRIVERS στο Facebook .
Tags:
Μετρο-Τραμ