Η εταιρεία Irizar παρουσίασε μια σειρά καινοτόμων λύσεων που αποσκοπούν στην προστασία των επιβατών κατά τις μετακινήσεις τους με λεωφορείο, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας.
Με στόχο την ασφαλή επανεκκίνηση του τομέα των επιβατικών μεταφορών και μετακινήσεων των πολιτών με όλους τους τύπους λεωφορείων, μια εκ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής λεωφορείων, το Irizar Group, έχει αναπτύξει μια σειρά από λύσεις για υπεραστικά και αστικά λεωφορεία που πληρούν τους κανόνες ασφαλείας και υγιεινής, με στόχο την πρόληψη και την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του COVID-19 στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Με στόχο την ασφαλή επανεκκίνηση του τομέα των επιβατικών μεταφορών και μετακινήσεων των πολιτών με όλους τους τύπους λεωφορείων, μια εκ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής λεωφορείων, το Irizar Group, έχει αναπτύξει μια σειρά από λύσεις για υπεραστικά και αστικά λεωφορεία που πληρούν τους κανόνες ασφαλείας και υγιεινής, με στόχο την πρόληψη και την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του COVID-19 στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε μια –νέου τύπου- «smart» κάμερα που εδράζεται στις εισόδους των λεωφορείων και είναι σε θέση, χάρη σε αισθητήρα θερμοκρασίας σώματος, να επισημαίνει πότε κάποιος εκ των επιβατών παρουσιάζει ύποπτα συμπτώματα όπως π.χ. το γεγονός ότι η θερμοκρασία σώματος τους υπερβαίνει τους 37 βαθμούς Κελσίου.
Παράλληλα, είναι σε θέση να ανιχνεύει αν οι επιβάτες φορούν μάσκες, πάντα αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο!
Παράλληλα, η Irizar έχει εξελίξει ένα σύστημα αυτόματης απολύμανσης του οχήματος μέσω της εγκατάστασης ενός σταθερού στομίου που συνδέεται με εξωτερική μονάδα παροχής αντισηπτικού υπό πίεση (νεφελοποίηση). Το εν λόγω σύστημα είναι σε θέση να απολυμάνει πλήρως το εσωτερικό του οχήματος (χωρίς την παρουσία επιβατών φυσικά) μέσα σε μόλις 30 λεπτά! Η όλη διαδικασία διαρκεί από 15 – 30 λεπτά ενώ, το όχημα μπορεί να υποδεχθεί εκ νέου επιβάτες μετά από 3 – 4 ώρες.
Επιπρόσθετα, ειδικά διαχωριστικά τζάμια πίσω από τη θέση του οδηγού καθώς και διαχωριστικά πάνελ στα καθίσματα των επιβατών, έχει εξελιχθεί προκειμένου να διασφαλίζουν την βέλτιστη δυνατή… απομόνωση των επιβατών, πληρώντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με την περιφερειακή όραση (R.46), τις προσαρτήσεις εσωτερικού (R.107), την αντιπυρική προστασία (R.118) και την εξοικονόμηση ενέργειας (R.80).
Τέλος το νέο σύστημα καθαρισμού αέρα «Eco3» είναι σε θέση να μειώνει δραστικά τη μούχλα, τα βακτήρια, τα μικρόβια, τα αλλεργιογόνα κ.ά. εξαλείφοντας παράλληλα και τις δυσάρεστες οσμές.
Μέσω της παραγωγής αρνητικών ιόντων και όζοντος, σε κατάλληλες αναλογίες και αυξάνοντας τη συγκέντρωση οξυγόνου, διατηρεί τον αέρα στο εσωτερικό του οχήματος όσο το δυνατόν πιο καθαρό.
Το «Eco3» μπορεί να εγκατασταθεί στο κύκλωμα επιστροφής του κλιματισμού, οποιουδήποτε νέου ή παλαιότερου αστικού ή υπεραστικού λεωφορείου, ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Μάλιστα, το εν λόγω σύστημα έχει σχεδιαστεί για χρήση όταν το όχημα είναι εν κινήσει και παρουσία επιβατών.
Μέσω της παραγωγής αρνητικών ιόντων και όζοντος, σε κατάλληλες αναλογίες και αυξάνοντας τη συγκέντρωση οξυγόνου, διατηρεί τον αέρα στο εσωτερικό του οχήματος όσο το δυνατόν πιο καθαρό.
Το «Eco3» μπορεί να εγκατασταθεί στο κύκλωμα επιστροφής του κλιματισμού, οποιουδήποτε νέου ή παλαιότερου αστικού ή υπεραστικού λεωφορείου, ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Μάλιστα, το εν λόγω σύστημα έχει σχεδιαστεί για χρήση όταν το όχημα είναι εν κινήσει και παρουσία επιβατών.
Πηγη
Ακολούθησε το OSY TROLLEYBUS DRIVERS στο Facebook .
Δημοσιευση σχολιου:
0 comments: