Η εταιρία Lazareth δεν είναι καινούργια στην κατασκευή τέτοιων "μοτοσικλετών". Μερικά χρόνια πριν είχε κάνει κάτι ακόμα πιο ακραίο, με μία τετράτροχη επίσης μοτοσικλέτα με την ονομασία LM847. Ως κινητήρα χρησιμοποιούσε έναν V8 της Maserati με απόδοση στους 470 ίππους.








Για φέτος έχει να παρουσιάσει κάτι πιο προσγειωμένο όμως πολύ πιο λειτουργικό, και πάντα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των σχεδίων της. Η LM410 έχει και πάλι 4 τροχούς, δύο εμπρός και δύοπ ίσω. Αυτό είναι μία ιδιομορφία για "μοτοσικλέτα", η οποία στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να σταθεί και όρθια.





Στις στροφές μια σειρά από μηχανισμούς και μοχλικά συστήματα της δίνουν την δυνατότητα να συμπεριφέρεται ως μοτοσικλέτα, γέρνοντας και στρίβοντας.





Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των δύο δημιουργιών της εταιρίας είναι ότι εδώ δεν υπάρχει ένας V8 αλλά ένας πιο λογικός τετρακύλινδρος κινητήρας από μοτοσικλέτα. Και συγκεκριμένα ο 998 κ.εκ. τετρακύλινδρος της Yamaha R1, στην οποία αποδίδει 199 άλογα και 105 Nm ροπής.





Από εκεί και πέρα έχουμε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σχέδιο που θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας, καθώς δεν υπάρχει φέρινγκ και η σέλα του οδηγού είναι τοποθετημένη πολύ πίσω έτσι ώστε να τον υποχρεώνει να κάθεται αρκετά ξαπλωμένος. Ή εταιρία θα κατασκευάσει 10 μονάδες από αυτή την "μοτοσικλέτα" με το κόστος κάθε μίας να βρίσκεται στα 100.000 ευρώ.

Πηγη


Ακολούθησε το OSY  TROLLEYBUS DRIVERS   στο Facebook .
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: