Ο Kimi Raikkonen ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη περίοδο δοκιμών. Πίσω του οι Mercedes και ο Vettel. Στην 10αδα Red Bull, Williams και Force India.

Η διαδικασία ξεκίνησε με αρκετή δράση διότι πολλοί οδηγοί έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα. Ασφαλώς το κοινό έστρεψε το βλέμμα του στους δικούς του Kvayt και Sirotkin, με τον δεύτερο να παίρνει την ευκαιρία από την Renault.

O V.Bottas ήταν ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένη προσπάθεια και τον ακολούθησε ο Hamilton. Οι υπόλοιποι επέστρεψαν άμεσα στα pit πριν το πέρας του πρώτου δεκαλέπτου.

Λίγο αργότερα ο S.Sirotkin ήταν άτυχος διότι έμεινε η Renault χωρίς να διευκρινιστεί ποιο ήταν το θέμα, μια λογική σκέψη το κιβώτιο.

Στο πρώτο κομμάτι του FP1 κυριάρχησε η παρουσία της Soft γόμας.

Ο Vettel 25 λεπτά μετά την έναρξη κατέβασε κατά σχεδόν 9 δέκατα τον γύρου του Hamilton, με τον Bottas να βρίσκει επιπλέον 1,7s με την Super Soft.

Τα ασημί βέλη συνέχισαν να κατεβάζουν τους χρόνους κάνοντας περάσματα με την SuperSoft, ωστόσο μαζί με τον Sainz ήταν οι μόνοι στο πρώτο μισάωρο.

Οι οδηγοί επέστρεψαν στα pit 50 λεπτά πρι το τέλος, προκειμένου στην συνέχεια να χρησιμοποιήσουν και οι υπόλοιποι την πολύ μαλακή. Αυτό το διάλειμμα κράτησε πάνω από 15 λεπτά.

Όπως ήταν λογικό οι οδηγοί βελτίωσαν αρκετά με την πιο γρήγορη γόμα, με τον Raikkonen να είναι ταχύτερος του Bottas κατά 0.045 s.

Στα αξιοσημείωτα η κόκκινη σημαία 25 λεπτά πριν το τέλος καθώς βγήκε το κάλυμμα του κινητήρα της Force India του Esteban Ocon.

Μετά από λίγο έφυγε η κόκκινη σημαία και οι ομάδες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το τελευταίο 20λεπτο.

Ο Vettel έκανε λάθος στην γρήγορη του προσπάθεια με την SuperSoft και λίγο αργότερα τετακε.

Πολύ πιο αργά τα μονοθέσια από την θέση 10 και κάτω παρότι βελτίωσαν.





ΠΗΓΗ
Axact

Trolleybus drivers

Oταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

Δημοσιευση σχολιου:

0 comments: